Kvalitates uzlabošana jusu pakalpojumu nekavejoties Iesaistit darba un palidzet jums saglabat partikušo klientiem

Pedeja Merrill Lynch / Capgemini petijuma par miljonaru, daži interesanti fakti paradijušies par to, cik svarigi ir pakalpojumi ar partikušo pircejam. Daudzi klienti nominala pakalpojumu kvalitati, ka nepieciešama sastavdala, izveloties ipašuma apsaimniekošanas uznemums. Turklat, vini konstateja lielako HNW ir balstijusies uz nodošanu no gimenes, draugiem un kolegiem, nevis tradicionalie uznemuma reklamu.

Ir 3 kritiskus jautajumus uzdot sev

- Ka finanšu profesionals ka jus varat izmantot pakal
- Vai jus izmantojat pakalpojumu, lai atškirtu sevi pieblivets tirgu?

- Ka jus pardot pakalpojumu up front ar potencialais klients?

Es veiksmigi pardeva multi miljonaru gadiem. Ka jus pozicija pakalpojumu komponents jusu uznemuma pirmaja saruna izlems, vai Jus varat izmantot 'klientu apkalpošanas ", lai jums unikalu no jusu konkurentiem. Daudzas reizes laika pardošanas process, pardošanas cilveki parak iesaknojusies iezime ieguvumu pardošana. Vini aizmirst vertibu cilveka mijiedarbibu un to, ko nozime attiecibas. Vini aizmirst pardot "liekot saskarties ar nosaukumu". Mana bijušais biznesa, mes notikumi dažados geografiskos apgabalos. Cilveki, kas man bija nekad nav tikušas naks atbilstu man, tikai likt "seju uz nosaukumu". Tas ir tas, kas padara jus cilveku. Multi miljonari are nenotverams vairumam pardošanas cilveki, tomer, kad tas nolemj vini velas veikt darijumus ar savu uznemumu, vini velas izzinat savu pardošanas persona. Nelietojiet uzskatit, ka e-pasts ir jusu labakais komunikacijas lidzeklis.

Es vienmer ievieš pakalpojumu komponents pirmaja saruna. Parasti es teiktu kaut ko pa šo liniju: "Kas ir tris faktori, kas sver visvairak jusu lemumu?" Jus parasti get iezime ieguvumu veidu atbildes. Es tad saku: "Ka bus pakalpojumu reputaciju sabiedribas faktora jusu lemumu?" Ja jums neizprot atbildi, nav parsteigts. Lielaka dala cilveku nenak labi, un saka, vini mekle arkartas klientu apkalpošanas pieredzi. Tatad, jums teikt to. Tas ir tagad jusu atveršana runat par jusu uznemumu, ka jusu merkis ir paraka klientu apkalpošanas pieredze un lietas jus darit, lai sasniegtu šos merkus. Un, tagad jusu konkurenti ir japierada, ka vini ir vienads ar jums, kad runa ir par klientu apkalpošanu.

Ko jus darit, ir noteikt pirkšanas kriteriji. Izskaidrojot uzreiz to pakalpojumu limeni, jusu organizacija, jus nosakot darba kartibas visiem jusu konkurentiem. Esat ieviesta ekspluatacija ka kaut ko tadu ir jauzskata ass vini sver savus atškirigos viedoklus. Tagad vini spriežot visi citi ar pakalpojumu standartu jus piedavajat tiem. Tas ir loti specigs.

Pakalpojums var but svarigi

Par produktu Jus Pardošana

Ka Merrill Lynch / Capgemini petijuma norada, nodrošinot arkartas klientu apkalpošanas pieredzi, var but lielaka nozime neka produkts jus pardodat. Ja klients uztver jusu produkts ir lidzigi citiem produktiem, vinš izvertetu, tad pakalpojums ir tas, kas palidzes jums savu uznemejdarbibu. Es stradaju pakalpojumu uznemejdarbibu, un labako nodošanu naca no klientiem, kuri bija pakalpojums problema, ka es atrisinata tiem.

Ja jus esat mazaku, Boutique uznemums, jums ir priekšrocibas attistit lideri klientu apkalpošanas jusu klientiem. Ta ka jus mazaku, Jus varat uzreiz grafiks prata vetras sesiju starp top dalibnieki jusu organizacija. Pakalpojumu kvalitate ir kaut kas katram loceklim jusu uznemumam ir apnemusies katru dienu. No personas, kura atbild uz talruna kreditoru paradus. Jus nevarat pienemt viduvejiba no jebkura jusu organizacija.

Tas ir seviški svarigi, no jusu pardošanas parstavjiem. Tas ir atkarigs no katrai personai apnemties to Kontaktpersona saviem klientiem? Ko es domaju ar Kontaktpersona? Laujiet man paskaidrot. Es skaidri visiem maniem klientiem, man bija to saskares punktu. Zvanu viens numurs. Mine. Runajiet ar vienu personu. Mani. Tas bija pabeigti par manu klientiem. Tas nav jautajums, ko vini bija jautajumi par. Vini aicinaja mani. Tad es nema ipašumtiesibas uz to jautajumu, un sazinajas ar atbilstošu personu, lai sanemtu to atrisinat. Ši noverst manu klientu pienemšanas 5 zvani, atstajot balss pasta un vispar, tikai klust neapmierinatas.

Daudzi pardošanas cilveki uzskata, vinu darbs ir pardot. Tas ir loti isa termina viedokli par jebkuru pardošanas teritoriju. Ja jus planojat palikt jusu regiona, iegut nodošana un tur ilgtermina, jums ir jaizveido klientu servisa mala ar jusu klientiem. Vienigais veids ka to izdarit ir ar jums parnema saviem klientiem, un klust par to vienu, un tikai kontaktpunkts.

Tas ir ipaši svarigi gut partikušo klientiem. Ka citi uznemumi meginat "bildinat" tos prom, tie bus atcereties arkartas klientu apkalpošanas un izmantot šo ka kriteriju jusu konkurenci. Ir arkartigi gruti atnemt klientam, kurš bija lieliska pakalpojumu. Daudzi uznemumi pardot lidzigi priekšmeti. Loti maz pardot "virs un aiz" klientu apkalpošanas. Ja neesat, jus trukstošo milzigas iespejas.

9,5 miljonari Amerikas Savienotajas Valstis ....Cik daudzi ir jusu klienti?

Par miljonaru skaits pieauga par 8.3 2006% un Ultra High Net Worth personu (personam ar aktiviem, kas parsniedz skaitlis 30 miljoni) pieauga par 11.3% to 94970 cilveku. Tas ir sagaidams, ka turpinas palielinaties. Par vinu uznemejdarbibu konkurence ir siva, tapec izpratne par miljonari Buying domašanas ir kritiska. Pareizi pozicionešanas pakalpojumu, var but jusu galvenais nekavejoties piesaistišana, ka ari saglabajot partikušo pircejiem.

Atcerieties, ka kads, kas ir $ 500,000 ar finanšu aktiviem tagad bus verts vairak neka miljons dolaru 50-10 gadiem. Ja jus sakat stradat ar viniem šodien, jums augt savu portfolio laika gaita, un tur, kad tie klust par vienu no 10 miljoniem ASV ir aktivi vairak neka miljonu dolaru.

Kopuma, es gribetu piedavat vairakus ieteikumus tiem no jums, merkis ir partikušo tirgus:

1. Get erti ieviešot pakalpojumu ieklaušanu sakotnejas pardošanas sarunu.

2. Panakt pakalpojumu izcilibu visa jusu organizacija

3. Attistit "pakalpojumu standartus", kas talu parsniedz to, ko jusu konkurenti piedava. Tas uzreiz atsevišku jums, jusu izredzes acim.

Atcerieties, ka katrs partikušo klients jums pievienot jusu uznemumam sniedz ari draugiem, gimeni un kolegiem ka potencialo nodošanu. Ir verts laiks, lai panaktu pakalpojumu izcilibu jusu biznesu. Tas atmaksajas jau šodien, un labi ari turpmak.

No comments:

Post a Comment