Mahatma Gandijs reiz teica par bankam: "klientam vissvarigaka apmekletaju musu telpas. Vinš nav atkarigs no mums, mes esam atkarigi no vina. Vinš nav partraukuma musu darbu, vinš ir merkis ta. Vinš nav malas par musu bizness, vinš ir dala no ta. Mes nedara vinam labu, ko apkalpo vina, vinš dara mums labu, dodot mums iespeju to darit. "
Tagad mes redzam, ka ta ir taisniba, ka šaja konkurences atmosferu ar banku. Katru banku kardina klientiem, piedavajot dažadus produktus / kanalu / iekartas. Bet< bankas ari apzinas, ka produktu var piedavat ar atlaidi tas pašizmaksu, jo stabilitate banku, tiks apdraudeta ilgtermina, ka ari pateicoties arvien likuma stiprinajumi. Bet ka kompromiss, ka bankas piedava paketi produktiem diferencialo zaudejumiem / pelnu uz saviem klientiem. Bet galvena doma bankas musdienas piesaistit klientus, kas ir ta vieta, lai dotos uz dažadam avotu bazi to aizdevumu, ka ari noguldijumu uz akciju tirgus, kopfondu utt Tas ir ne tikai jaunus klientus piesaistit, bet ari centieni saglabat esošajiem klientiem . Tas ir dargi, lai iegutu jaunu klientu, nevis saglabat esošos klientus.
Ari tad, kad piesaistit klientus un noturet klientu, klienta dzives laika vertiba ir jaaprekina pec pieejamiem datiem bankas. Tapec apsvert nakotnes pelnas potencialu klientu, marketinga un pardošanas funkcijas bankas ir sakušas meklet risinajumu, lai noskaidrotu "Klientu Life Time Value". Ši jauna koncepcija var mainit bilances pasaules banku, lai arstetu katru klientu (segments), ka ieguldijumu instrumentu, lidzigi atseviškiem krajumiem bankas portfelieguldijumu.
Balstoties uz labu klientu saturu, nematerialo vertibu, banka aprekina par apvienošanos un apvienošanas. Tas var saukt Klientu Kapitala vertiba (OEV), kas klust buzzword starp tirgotajiem. Tas var uzlabot, labas iegušana un klientu saglabašanas vadibas strategiju ar merki uzlabot ekonomisko vertibu papildus akciju turetajiem bankam.
Klientu pašu kapitala vertiba ir sasummet CLV kopeja esošajiem klientiem un jaunu klientu CLV kur CLV ir "neto pašreizeja vertiba iespejamo nakotnes plusmu no atsevišku klientu".
Formulu:
CEV = Kopa CLV Esošie klienti (šaja Rs.)+ Kopejais CLV jauniem klientiem (jo Rs.)
Ja CLV ir tira pašreizeja vertiba iespejamo nakotnes pelnu plusma no atsevišku klientu.
Klientu Life Time Value (CLV) ir definets ka neto pašreizeja vertiba iespejamo nakotnes pelnas un zaudejumu plusma no atseviškiem pircejiem / grupam. Ši isu aprakstu ir šadi elementi.
1. Tira pašreizeja vertiba iespejamo pelnu / zaudejumiem no klientiem vai škembu klientu grupa.
2. Tas ir par visu dzives laiku vertibu pirceju grupai. Bet parasti ta ir izstradata 5 lidz 10 gadiem, kas balstiti uz pieejamibu par klientu datu / klientu grupas praktiskas nozimes, un tas tiek glabats ka tendence dzives periodu, ja butiskas izmainas notika.
Var but ieguveji un zaudetaji banka par kopejo sastavu klientiem. Ta ka izmainas pateretaju uzvedibu parasti nav gaistošas, CLV formula bus noderiga, lai saprastu pelnas dinamiku jebkuras bankas. Klientus nekad nedrikst pienemt, ka vienmer iet taja paša virziena, jo daudzas reizes augstas uzturešanas klienti var but nerentabla, neatkarigi no to pardošanas apgrozijuma.
The CLV ir sagaidams pelnas ka banka realizes no pardošanas uz konkretu klientu / grupa nakotne. Par CLV aprekinašanas ietver diskontetas naudas plusmas vairaku periodu klientiem / grupam. Aprekina nem vera ari varbutiba zaudet dažus klientus un ari iegut jaunus klientus, izmantojot apmierinati klienti. Izmantojot DCF math formula, mes varam vienadot nakotnes plusmu neto naudas plusma, ti ienakumi uz vienu videjo diskonteto summu pelnas, par noteikta diena vai gada beigas.
The CLV pieveršas pirceju par influencer banku rentabilitati, nevis produktiem un pakalpojumiem. The CLV dod merišanas spejas, lai novertetu jaunus klientus, ne esošajiem klientiem, kuri ir merktiecigi un lai tiktu piesaistiti, izmantojot marketinga kampanas. Ta ari dod robeža lidz pat, ko banka var teret, lai iegutu jaunus klientus, pamatojoties uz to CLV.
No comments:
Post a Comment