Tatad kritiska jautajums ir: ka jus saglabatu realo procentu puses klientu, lai saglabatu atbalstu savas grupas specigs, un ka Jus saglabat savu pardeveji no fližu grida, zaude energiju un interesi piesaist
Lai saglabatu klientu interešu augsta, un ka saglabat labas gribas, pardot dažadus produktus katra fundraiser visu gadu. Nav nekas nepareizs ar atkartojot veiksmigu fundraiser, bet reizi gada, iespejams, ir vairak neka pietiekami - pat loti populari piesaistes iespejas, var atri novest pie klientu parpule, ja tas ir atkartoti parak bieži.
Ka jautajums uzturet pateretaju nematerialas vertibas, piedava noderigu produktu un pakalpojumu jusu fundraisers - visiem patik cepumi un šokolades, bet tur nak, kur klienti bus tikai perk tas, lai atbalstitu organizacijas, daži vienkarši atmest perk tos vispar. Ja jus atrast veidu, lai piegadatu preces vai pakalpojumus, atbalstitaji organizacijas jau velas, tad vini var atbalstit jusu organizacija, perkot kaut ko, ka vini varetu but kaut kur citur anyway - win-win situaciju.
Ka izriet no mineto, parliecinieties, ka nav parak daudz fundraisers - jus labak off ar dažiem Putnu veiksmigs tiem neka divpadsmit viduvejs vakšanas programmas - klienti perk daudz vieglak, kad vini ludza iegadaties retak, un pardeveju var palikt satraukti, ja vini nav prasits pardot pastavigi.
Lai saglabatu jusu pardeveji satraukti, piedavat radošus stimulus, lai mudinatu tos konkuret viens ar otru. Atkariba no organizaciju, iespeja mest piragus par galveno vai dunk kada cita iestade skaitlis var iet pa loti labi. Ari padara savienojumu skaidrs - radit savas salespeople priekšrocibas, ka organizacija redzes no piesaistes un paplašinašana priekšrocibas, vini paši redzes.
Ir daudzi citi veidi, ka saglabat piesaistes jautri un nodrošinatu, ka klientu un pardeveju uzturešanas interese - tikai parliecinaties, lai izmantotu veselo sapratu un domat pozitivi un radoši - jusu organizacijai ir pienakums butu veiksmigs!
No comments:
Post a Comment