Attiecigo pilsonu mineti vairaki iemesli savu neapmierinatibu par likumprojektu, starp tiem:
o likumprojekts tiek uzskatits par atlidzibu par uznemumiem, kas iesaistiti deceptive aizdošanas praksi, vai kas v
o Ar šo likumprojektu lautu vaditaji uznemumos, kuri par sliktu lemumus, lai savaktu parmerigas algas un piemaksas par savu neizdaribu
o Tiesibu akti naks uz nodoklu maksataju rekina, un liktu iedzivotajiem subsidet prakses, ka vini nedz nosoda, nedz guva labumu no
o nodošana šie tiesibu akti nesniedz garantiju, ka pamata ekonomika atgus
Šo punktu skaits ir derigi, bet kopuma, tie norada uz velmi pieškirt vainas vai vainas par pašreizejo ekonomisko situaciju, ar ko saskaras valsts, un nav jautajumam par to, ka atjaunot uzticibu musu banku sistemu. Ši iemesla del es uzskatu, ka Kongress ir jakoncentrejas uz diviem atseviškiem rekiniem, lai risinatu krizi.
Pirmais rekins jacenšas labot problemam likviditates krizi. Šie tiesibu akti ir janodod atri, lai noverstu uzticešanas krizi, ko mes liecinieki par pirmdiena, 29 septembris 2008. Tai janodrošina atvieglojumu par hipotekam, kas bija kluvusi slikta, un ari butu janodrošina atvieglojumu atseviškiem homeowners. Aizdevumu fonds janosaka, kas lautu homeowners velreiz finanset balons aizdevumiem ar pienemamam noteiktas likmes aizdevumiem, homeowners, kuru majas saskaras ierobežošanas sanemt aizdevumus vairak sapratigam likmem, un visbeidzot nodrošinatu efektivu izsoles stila apstrades majas jau ierobežošanas, un atpakal ienemumus valsts agentura. Ši iestade butu japilnvaro atkartoti pardot šo hipoteku, kad dzivotspejigs, pec likmem, kas rada ilgtermina pelnu agenturas.
Šie lidzekli butu tam atdod atpakal nodoklu maksatajiem, kas hipotekas tiek pardotas norauj pelnu. Jaunu hipotekaro finansešanas prakse jaizstrada uz tiesibu aktiem, kas prasitu licencešanu hipoteku aizdevejiem, daudz tapat ka licencešana ir nepieciešama nekustama ipašuma agentiem, CPAS, sertificets finanšu planotaji uc Efektiva licencešanas hipoteku aizdevejiem, ka ari stingraki kreditešanas noteikumus, nelautu veidus parkapumiem, kas lava ikvienam klut par "hipoteku aizdeveju."
Otrais tiesibu akts, ka Kongress ir jaapsver varetu darit vairak atspogulojošs veida. Šis tiesibu akts butu jaapsver, ka ierobežot parmerigu izpildvaras kompensacija uznemumiem, kas bija iesaistiti mineto iekartu "bailout". Tapat ari tiesibu aktos jarisina parkapumi, kas var pieradit, ka ir iestajusies un atbilstigu soda naudas un sankcijas ieviestas, uznemumiem, kas veicinaja launpratigu praksi. Treškart, ja vaditaji ir launpratigs uznemumu ieguldijumu vai labumu no launpratigu ricibu, tam nakties naudas, soda naudas un cietuma-laiku launpratigu izmantošanu. Visbeidzot, atseviškas agenturas, kas ir lidziga Finanšu gramatvedibas standartu padome (FGSP) Janosaka, ka bus uzdots izstradat labakas prakses pamatnostadnes, un uzraudzibu attieciba uz hipotekaro rupniecibai.
Atdalot no tiesibu aktu divos atseviškos gabalos, Kongress var nodrošinat atru atbrivojumu uz kreditu tirgiem, sniegt palidzibu nodoklu maksatajiem, un ieviest tiesibu aktos velaka datuma, kas risinas nodoklu maksataja bažas par atbildibu, regulas un parvaldibu.
No comments:
Post a Comment